Contact over een glasvezelaansluiting!

Ter voorbereiding op een glasvezelaansluiting komt er in veel gevallen een monteur bij u langs om een schouw uit te voeren. Hierbij worden foto’s genomen van het punt waar de glasvezel uw woning binnen moet gaan komen en van de plaats waar uw glasvezelmodem geïnstalleerd moet worden. Vaak is dit de meterkast.

Als eerste moeten de graaf- en legwerkzaamheden worden uitgevoerd, een verdeelstation (PoP) worden geplaatst en de glasvezels worden aangebracht en gemonteerd. Wij doen hierbij ons uiterste best om de overlast voor u tot een minimum te beperken. Als deze werkzaamheden zijn uitgevoerd kan uw glasvezelmodem geïnstalleerd worden. U ontvangt een installatiebrief wanneer uw woning daadwerkelijk aangesloten kan worden op het glasvezelnetwerk of wordt door één van onze medewerkers gebeld voor een afspraak.

Vervolgens brengt een monteur de glasvezelkabel binnen in uw pand en installeert het glasvezelmodem op de afgesproken plaats. Als het mogelijk is om direct uw abonnement te activeren, dan zorgt de monteur hier ook voor. In een sommige gevallen is dit niet direct mogelijk en zal er op een later moment een afspraak met u gemaakt worden om uw glasvezelmodem als nog te activeren.

Mocht u telefonisch contact willen met onze servicedesk, dan kunt u op werkdagen tussen 8.00 uur en 17.00 uur bellen naar (085) 3033 600. Voor contact per e-mail kunt u een bericht sturen naar contact@voorinfra.nl of onderstaand formulier invullen. Vermeld hierbij uw postcode en huisnummer.

VoorInfra B.V.
Antwoordnummer 81700
8170 VB Vaassen
(085) 3033 600
contact@voorinfra.nl